måndag 20 december 2010

klöver och Timotej

Juligt i butiken
så blev det två tomteflickor till med turkosa luvor det tycker jag är fint, rött och turkost.

I år kan våra kunder låta sina pepparkaksformar hänga frame över jul, för jag har sytt påsar till formarna. Kunderna har också fått en pepparkaksform på köpet

en nisse från panduro fast omgjord, enligt anvisningarna ska den här hänga och ha ett skägg. Men skägget det dröste utan dess like så jag hastade bort det och satte dit lite ull istället.

I butiken hänger desa tovade tomtar som fått en ståltråd som upphäng, jag har haft på lite glitter lim på luvorna, det syns inte så bra, har nämligen fotat med min "nya" mobil (alltså den jag köpt av min dotter, har aldrig behövt köpa någon ny det finns alltid någon avlagd telefon här hemma som ingen vill ha) så skärpan är väl inte den bästa

jul strumpor ska det vara också

 
Och nu har jag lagt till 3 följare till min blogg, tänk att jag har så trogna läsare...god jul på er

och Tjingeling och god jul på er andra goa bloggare

Inga kommentarer: